Nog 2 maanden!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Amanda Eveleens - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden!! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Amanda Eveleens - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden!!

Door: Amanda Eveleens

Blijf op de hoogte en volg Amanda

26 Augustus 2013 | Nederland, Aalsmeer

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen! Nog 2 maanden en dan is het eindelijk zover, ik ga backpacken in Azië en Australië. Als je op de hoogte willen blijven van mijn reisverslagen, kan je op deze site je e-mail adres invullen en dan ontvang je elke keer als ik wat geplaatst heb een mailtje.

Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen, zoals inentingen halen, verzekeringen regelen, visa invullen enzovoort.

Mijn reis begint in Moskou, vanwaar ik met de Transmongolië-expres naar Beijing zal vertrekken. Vanaf daar reis ik door naar Tibet en via het Mount Everest Base Camp reis ik naar Nepal.
Dan vlieg ik naar Bangkok, van waaruit ik door Zuid-Oost Azië zal reizen. (Thailand, Maleisië, Laos, Cambodja en Vietnam)
Daarna vertrek ik naar Australië, waar ik een lange tijd zal verblijven. Hier ben ik ook van plan te gaan werken, als ik mijn Working Holiday Visum krijg. Tot slot ga ik ook nog naar Nieuw-Zeeland.
Dit is ongeveer mijn plan, maar het kan altijd nog wijzigen natuurlijk.

Groetjes,

Amanda

  • 26 Augustus 2013 - 13:13

    Miranda:

    Geweldig zeg!Een droomreis

  • 29 Augustus 2013 - 20:40

    Jennifer:

    Ik ga je heel erg missen!!! ;-(

  • 18 September 2013 - 17:53

    Jasper:

    Hi Amanda,

    wat een geweldig plan en een ambitieuze planning. Ik hoop dat je ontzettend veel plezier en leer momenten zult hebben tijdens deze lange reis.
    Heel veel plezier.

  • 24 September 2013 - 23:27

    Dominique:

    Spannend hoor Amanda. Het begint nu wel dichtbij te komen hè? Ik vind het wel heel stoer hoor. Ook ben ik heel benieuwd naar je reisverslagen. Leuk om je te volgen.. Suc6 met al je voorbereidingen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalsmeer

Amanda

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 659
Totaal aantal bezoekers 12177

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 30 November -0001

Backpacken Azië & Australië

Landen bezocht: